Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΙΔΕΑ



Η ιδέα.
Πόσους και πόσους δεν έχει βασανίσει αυτό το στάδιο?.Το κακό εδώ είναι ότι δεν υπάρχει μια συνταγή που να λύνει το πρόβλημα το καλό ειναι ότι πολεμιέται.
Ας πάρουμε το πράγμα από την αρχή.Η ιδέα πρέπει να είναι πρωτότυπη,καθαρή,ισχυρή και να διαπερνά την υπόθεση από την αρχή ως το τέλος.Την διατυπώνουμε λιτά μέσα σε δύο προτάσεις και ο κανόνας της είναι : η ιστορία αναφέρεται στον Χ που θέλει να κάνει Ζ  αλλά εμποδίζεται από Φ. Αυτός λοιπόν είναι ο κανόνας.
Ας περάσουμε τώρα στο ψάρεμα της ιδέας.Δεν σας έρχεται τίποτα και το χαρτί μπροστά σας, σας χλευάζει,η οθόνη του υπολογιστή σας κοιτά με το ηλίθιο άσπρο φως της και ο κέρσορας αναβοσβήνει.Τίποτα και πάλι?. Ήρθε η ώρα να αναλάβουμε δράση . Αντί να περιμένετε να σας έρθει κυνηγήστε την εσείς.Ανοίξτε περιοδικά και εντοπίστε εικόνες που σας κάνουν εντύπωση,κοιτάξτε με κριτικό βλέμμα την οικογένειά σας,τους φίλους σας ,τον κοινωνικό περίγυρο επαγγελματικό σας περιβάλλον και προσπαθήστε να μεταφράσετε κανόνες και συμπεριφορές ,αλλάξτε τους ρόλους που
Ισχύουν ,ανατρέψτε τους κανόνες...........και πάλι τίποτα ?
Ας δούμε γενικότερους τρόπους για το πρόβλημα μας :
Από ταινίες ή από σειρές αναδιαμορφώνουμε αυτό το κάτι που νομίζουμε ότι θα το κάναμε καλύτερο.
Από βιβλία που τα διασκευάζουμε σε ιστορίες κόμικς .
Αλλάζουμε τον αφηγητή. Π.χ. η ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας από την πλευρά του λύκου.
Αλλάζουμε το τέλος της ιστορίας ή συνεχίζουμε ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟς ΤΙ ?
Π.χ. τι απέγινε το Πινόκιο μετά το τέλος της ιστορίας ?.
Αλλαγή της εποχής που διαδραματίζεται η υπόθεση π.χ. η σταχτοπούτα σήμερα ή το Πινόκιο στο μέλλον…….
Αν ο δευτεραγωνιστής είχε μια ιδιαιτερότητα πώς θα εξελισσόταν η ιστορια?.
Π.χ. αν η νεράιδα στην σταχτοπούτα είχε αλτσχάιμερ….
Ανατρέψτε τους φυσικούς  ή ηθικούς κανόνες.
Ένας βοηθητικός κανόνας είναι ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝ……….
Αρχίστε με το κοινό που θα θέλατε να απευθύνεται την ιστορία σας, ψάξτε για τα ενδιαφέροντα του, ορίστε μια λέξη όπως ηθική, αγάπη, βία,……και πάνω σε αυτήν δομήστε την ιστορία σας.
Τέλος αυτοί οι ΗΠΕΡΗΡΩΕς είναι οικόπεδο γωνία για να τους αλλάξετε τα φώτα.






                                                                                   περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΚΑΛΕΤΑ

Το διάγραμμα πλοκής ή σκαλέτα είναι η λύση στο χάος μιας μεγάλης υπόθεσης.
Ας δούμε πώς λειτουργεί. Αφού έχουμε καταλήξει στην τελική μορφή της υπόθεσης μας την χωρίζουμε σε αυτό που θα λέγαμε κεφάλαια ή σκηνές, χωρίς τους διαλόγους όμως που δίνουν λάθος μέγεθος.Καλό θα ήταν οι σκηνές να γράφονταν σε post it και να τα κολλάγαμε σε μια μεγάλη επιφάνεια για να μπορούμε να τους αλλάζαμε θέση αν χρειαζόταν.Μετά από αυτό το μοίρασμα θα είναι πιο εύκολο να υπολογίσουμε και τις σελίδες που χρειαζόμαστε για να αναπτύξουμε την κάθε σκηνή.Τέλος προσθέτουμε τις σημειώσεις, σκηνοθετικές ή σχεδιαστικές σαν πρώτη εικόνα του συνολικού θέματος.με αυτή την διαδικασία αναπτύσσουμε πιο ολοκληρωμένο έλεγχο στο εγχείρημα μας.

ιδέες για κόμικς

Μερικές ιδέες για υποθέσεις κόμικς.
-Στο άγαλμα της πλατείας υπάρχει μια μυστηριώδης επιγραφή που οδηγεί μια παρέα φίλων...............
-Ανθρακωρύχοι μέσα στην στοά ανακαλύπτουν ένα παράξενο αντικείμενο.........................................
-Ένα στοιχειωμένο σπίτι λέγεται ότι έχει έναν θησαυρό..........................................................................
-Ένα μικρο παιδί περιφέρεται χαμένο μέσα στο δάσος ενώ η νύχτα πλησιάζει......................................
-Παράξενοι ήχοι έρχονται από το γειτονικό με το χωριό δάσος..................................................................
-Ένας αθώος πριν την εκτέλεση του κάνει έκκληση  για βοήθεια.Ανταποκρίνεται ένας ντετέκτιβ..........
-Ήρωας ξεκινάει να βρει το απόλυτο τεχνούργημα που οδηγεί................................................................
-Μία ομάδα παιδιών καλείται να αντιμετωπίσει το απόλυτο  κακό.......................................................
-Αρχικατάσκοπος καλείται να βρει τα κλεμμένα πυρη…

ο ήχος στα κόμικς ΜΠΑΛΟΝΑΚΙ 1.

Μετά τον αφηγητή και την λεζάντα ακολουθεί το μπαλονάκι που περιέχει τους διαλόγους των χαραχτήρων.Το πιο απλό μοντέλο ιστορικά που έχει επικρατήσει είναι το οβάλ με την ουρίτσα που δείχνει ποιος μιλάει



Άλλες απλές μορφές είναι το τετράγωνο,το τετράγωνο με στρογγυλεμένες άκρες και η οριζόντια γραμμή  με ουρίτσα.Τα γράμματα είναι κεφαλαία.αν και δεν αποκλείονται τα πεζά, και η στοίχιση τους κεντρική.Αυτή είναι η πιο απλή μορφή των μπαλονιών και των διαλόγων. Ας δούμε τώρα τις διαφοροποιήσεις τους και την εκφραστική ποικιλία των ειδών τους. 
Αν παρακολουθήσουμε τον καθημερινό διάλογο δύο ανθρώπων θα δούμε ότι δεν εκθέτουν απλά τις απόψεις τους αλλά τις προφέρουν με μεγάλη ποικιλία τόνων.Αυτή η τονικότητα είναι δύσκολο να μεταφερθεί άμεσα ,όταν στο τελικό αποτέλεσμα δεν εμπεριέχεται ο ήχος.Κάποιοι τρόποι μεταφοράς είναι μέσω του μεγέθους και του πάχους των γραμμάτων λες και όταν μεγαλώνει το μέγεθος και το πάχος δυναμώνει και η ένταση της φωνής ή όταν μειώνονται οι παράγοντες της γραμμα…