Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ο χρωματισμός

Αν δεν θέλετε να σταματήσετε στο ασπρόμαυρο αλλά να προχωρήσετε στο χρώμα τότε χρειάζεται λίγο προσοχή.Πρώτα πρέπει να προστατεύσουμε το πρωτότυπο είτε με μια  φωτοτυπία είτε με σκανάρισμα, για να μην γίνει κανένα λάθος.
Αν επιλέξουμε την φωτοτυπία πρέπει να έχουμε καθαρίσει προσεκτικά το σχέδιο για να μην έχουμε υπολείμματα - μουντζούρες τις οποίες δεν μπορούμε να καλύψουμε και θα μας δυσκολέψουν αρκετά.Φροντίστε μέσα από δοκιμαστικά να πετύχετε ένα πλούσιο μαύρο. Όταν έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα βγάλτε 3 - 4 αντίγραφα θα σας χρειαστούν είτε σε λάθη είτε σε πειραματισμούς.
Στο σκανάρισμα καλό θα ήταν το dpi ή η ανάλυση να είναι τουλάχιστον 300 η επιθυμητό 600,ώστε να περιέχει όλες τις ποιοτικές λεπτομέρειες για την ανάδειξη του σχεδίου μας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι χρώμα θέλετε ακουαρέλα, μελάνια χρωματιστά, μαρκαδόρους,τέμπερες, γκουάς, εκολίνες και τόσα άλλα ή συνδυασμούς αυτών.Υπάρχουν βέβαια και οι τεχνικές του κολλάζ,της φωτογραφίας και του στοπ καρέ ( εδώ μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πλαστελίνες και ζωγραφιστά σκηνικά και ότι άλλο βγάζει η νοσηρή φαντασία σας.).
Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσουμε υπολογιστή για την ένθεση του χρώματος ακολουθήστε τα παρακάτω.Επειδή όταν βάζουμε χρώμα καλύπτει το μελανωμένο περίγραμμα και του χαλάει την αισθητική και την σχεδιαστική συνέχεια καλό θα ήταν ή να προσέξουμε παρα πολύ και σε κάθε αστοχία να ξαναπεράσουμε το μελάνι ή να μπει στο παιχνίδι ο υπολογιστής.
Έχοντας σκαναρισμένη την τελική σελίδα σας όπως είπαμε παραπάνω την περνάτε σε ένα πρόγραμμα φωτοδιαχείρησης σε ένα layer ως multipy θα έχει σαν αποτέλεσμα να εμφανίζοντε μόνο τα μαύρα και όλα τα άλλα διάφανα.Μετά σκανάρουμε την τελειωμένη χρωματισμένη σελίδα μας και την περνάμε σε ένα layer κάτω από το προηγούμενο ως normal.Το αποτέλεσμα θα είναι αψεγάδιαστο μαύρο, το επιθυμητό, και εύκολα διαχειρίσιμα και τα δύο τα layers.Tέλος αφού είμαστε σίγουροι για το αποτέλεσμα κάνουμε flatten image και διαχειριζόμαστε την εικόνα μας συνολικά.
Όλα τα effect τα προσθέτουμε με οικονομία μέσα από τον υπολογιστή και ...............................ΤΕΛΟΣ .















 σας ευχαριστώ πολύ αντρεας αγγελοπουλος - comixing.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΚΑΛΕΤΑ

Το διάγραμμα πλοκής ή σκαλέτα είναι η λύση στο χάος μιας μεγάλης υπόθεσης.
Ας δούμε πώς λειτουργεί. Αφού έχουμε καταλήξει στην τελική μορφή της υπόθεσης μας την χωρίζουμε σε αυτό που θα λέγαμε κεφάλαια ή σκηνές, χωρίς τους διαλόγους όμως που δίνουν λάθος μέγεθος.Καλό θα ήταν οι σκηνές να γράφονταν σε post it και να τα κολλάγαμε σε μια μεγάλη επιφάνεια για να μπορούμε να τους αλλάζαμε θέση αν χρειαζόταν.Μετά από αυτό το μοίρασμα θα είναι πιο εύκολο να υπολογίσουμε και τις σελίδες που χρειαζόμαστε για να αναπτύξουμε την κάθε σκηνή.Τέλος προσθέτουμε τις σημειώσεις, σκηνοθετικές ή σχεδιαστικές σαν πρώτη εικόνα του συνολικού θέματος.με αυτή την διαδικασία αναπτύσσουμε πιο ολοκληρωμένο έλεγχο στο εγχείρημα μας.

ιδέες για κόμικς

Μερικές ιδέες για υποθέσεις κόμικς.
-Στο άγαλμα της πλατείας υπάρχει μια μυστηριώδης επιγραφή που οδηγεί μια παρέα φίλων...............
-Ανθρακωρύχοι μέσα στην στοά ανακαλύπτουν ένα παράξενο αντικείμενο.........................................
-Ένα στοιχειωμένο σπίτι λέγεται ότι έχει έναν θησαυρό..........................................................................
-Ένα μικρο παιδί περιφέρεται χαμένο μέσα στο δάσος ενώ η νύχτα πλησιάζει......................................
-Παράξενοι ήχοι έρχονται από το γειτονικό με το χωριό δάσος..................................................................
-Ένας αθώος πριν την εκτέλεση του κάνει έκκληση  για βοήθεια.Ανταποκρίνεται ένας ντετέκτιβ..........
-Ήρωας ξεκινάει να βρει το απόλυτο τεχνούργημα που οδηγεί................................................................
-Μία ομάδα παιδιών καλείται να αντιμετωπίσει το απόλυτο  κακό.......................................................
-Αρχικατάσκοπος καλείται να βρει τα κλεμμένα πυρη…

ο ήχος στα κόμικς ΜΠΑΛΟΝΑΚΙ 1.

Μετά τον αφηγητή και την λεζάντα ακολουθεί το μπαλονάκι που περιέχει τους διαλόγους των χαραχτήρων.Το πιο απλό μοντέλο ιστορικά που έχει επικρατήσει είναι το οβάλ με την ουρίτσα που δείχνει ποιος μιλάει



Άλλες απλές μορφές είναι το τετράγωνο,το τετράγωνο με στρογγυλεμένες άκρες και η οριζόντια γραμμή  με ουρίτσα.Τα γράμματα είναι κεφαλαία.αν και δεν αποκλείονται τα πεζά, και η στοίχιση τους κεντρική.Αυτή είναι η πιο απλή μορφή των μπαλονιών και των διαλόγων. Ας δούμε τώρα τις διαφοροποιήσεις τους και την εκφραστική ποικιλία των ειδών τους. 
Αν παρακολουθήσουμε τον καθημερινό διάλογο δύο ανθρώπων θα δούμε ότι δεν εκθέτουν απλά τις απόψεις τους αλλά τις προφέρουν με μεγάλη ποικιλία τόνων.Αυτή η τονικότητα είναι δύσκολο να μεταφερθεί άμεσα ,όταν στο τελικό αποτέλεσμα δεν εμπεριέχεται ο ήχος.Κάποιοι τρόποι μεταφοράς είναι μέσω του μεγέθους και του πάχους των γραμμάτων λες και όταν μεγαλώνει το μέγεθος και το πάχος δυναμώνει και η ένταση της φωνής ή όταν μειώνονται οι παράγοντες της γραμμα…